01.10.2019

Tiedote: ISYYn pääsihteeriksi Sanna Heinonen

Tiedote 1.10.2019

Itä-Suomen yliopiston ylioppilaskunnan (ISYY) edustajisto on valinnut uudeksi pääsihteeriksi yhteiskuntatieteiden maisteri ja yhteisöpedagogi Sanna Heinosen 30.9.2019 kokouksessaan. Heinonen toimii tällä hetkellä Joensuun työväenyhdistyksen järjestösihteerinä ja aloittaa uudessa tehtävässään 21.10.2019.

– Huippufiilis, odotan jo innolla että pääsen tekemään töitä! Olen onnellinen päästessäni edistämään ISYYn edunvalvontatyötä ja hienoja tavoitteita. Olen kiitollinen edustajiston luottamuksesta, kommentoi uusi pääsihteeri Heinonen.

ISYYn pääsihteerin tehtävään tuli määräaikaan mennessä 16 hakemusta. Pääsihteeri toimii ylioppilaskunnan työntekijöiden esimiehenä sekä hallituksen valmistelijana ja esittelijänä. Pääsihteerin tehtäviin kuuluu myös ylioppilaskunnan taloushallinnon järjestäminen ja valvonta, edunvalvonnasta sekä palvelutuotannosta, hallinnosta ja yhteiskuntasuhteista huolehtiminen. Heinonen on ISYYn historian kolmas pääsihteeri.

– Edustajisto haastatteli viikonloppuna neljää kovatasoista hakijaa. Sanna vakuutti edustajiston vankalla järjestökokemuksella sekä motivaatiolla ja innostuksella pääsihteerin tehtävään. Toivotankin Sannalle onnea uuteen tehtävään, edustajistossa odotamme innolla yhteistyötä uuden pääsihteerimme kanssa, kommentoi ylioppilaskunnan edustajiston puheenjohtaja Jonni Nykänen.

Jonni Nykänen, Itä-Suomen yliopiston ylioppilaskunnan edustajiston puheenjohtaja, p. 044 576 8406, epj@isyy.fi

Sanna Heinonen, Itä-Suomen yliopiston ylioppilaskunnan uusi pääsihteeri, p. 045 137 3972, paasihteeri@isyy.fi