22.10.2013
Alta löydät ohjeet, joiden mukaan tulee toimia, mikäli opiskelijakorttisi, joka on varustettu maksuominaisuudella, täytyy jostakin syystä tuhota tai se on kadonnut.
Jos korttia ei ole aktivoitu, se tulee leikata kahtia ja postittaa Elisalle seuraavaan osoitteeseen:
Elisa Rahoitus Oy / Asiakaspalvelu, PL1, 00061 ELISA
Jos kortti on aktivoitu (Elisa Lompakossa), kortti täytyy sulkea soittamalla Elisan asiakaspalveluun. Tämän jälkeen kortti tulee leikata kahtia ja postittaa Elisan yllämainittuun osoitteeseen.
Jos kortti on aktivoitu ja kadonnut, kortti täytyy sulkea soittamalla Elisan asiakaspalveluun.
Jos Elisa lompakkoon on liitetty/liitetään toinen kortti, tilillä olevat rahat ovat käytettävissä myös uudella kortilla. Jos uutta korttia ei syystä tai toisesta tilata, Elisan asiakaspalvelusta saa ohjeet, kuinka mahdollisesti tilillä vielä olevat rahat saa sieltä pois.
Lisätietoja:
Elisan asiakaspalvelu:
010 2662 000 ma–pe 8–19, la 10–16.30, sulkupalvelu 24h (hinta 0,084 €/puh + (0,06 €/min, matkap. 0,17 €/min)
Julkaistu 22.10.2013
Haluaisimme tilastoida kävijätietoja Plausible palvelua ja sen seurantaevästeitä hyödyntäen.